8 דברים שאתם חייבים לדעת על הליקוריץ


          
            8 דברים שאתם חייבים לדעת על הליקוריץ

אז אחרי שסיימנו לומר לטבע תודה על שהצמיח לנו את הליקוריץ', לאלוהים שהחליט לגלות עליו לעולם ואפילו הבנו שאפשר להזמין אותו ממש בקלות הביתה – יכול להיות שאתם עדיין חשים מעט מבולבלים ולא מבינים על מה כל המהומה. נכון, מדובר בצמח עוצמתי ומרפא, אך האם אתם יודעים עד כמה? בואו נעשה סדר ונמנה יחד את 8 הדברים הכי חשובים שכדאי שתדעו על שורש הליקוריץ'.

  1. בטוח לצריכה

הליקוריץ+ פלוס המקורי שלנו מיוצר משורש הליקוריץ' במפעל המאושר על ידי משרד הבריאות. המוצר עומד בתקניiso9001:2019, HACCP . מה זה אומר, בשפת בני האדם? שאתם יכולים לצרוך ממנו ללא חשש, כי כבר דאגנו שהוא יכיל את כל הטוב שבטבע, בזיקוק האיכותי והמפוקח ביותר שיש.

  1. שומרים על החומר הפעיל

הטבע נתן לנו אינספור צמחי מרפא מעולים – אך כדי שנוכל להשתמש בהם באופן בטוח ויעיל, הם צריכים לעבור תהליך מיצוי מסוים. כשתהליך המיצוי הזה לא נעשה באופן איכותי מאוד, הדבר עלול לפגוע בהרכב החומר הפעיל של אותו הצמח ובסופו של דבר אנחנו מקבלים מוצר הרבה פחות אפקטיבי. אנחנו שומרים עבורכם על החומר הפעיל באופן הטוב ביותר, שכן הוא מופק במפעלנו בתהליך מורכב של מיצוי אלכוהולי. זוהי הדרך היחידה להבטיח שהחומר הפעיל המצוי בשורש הליקוריץ' ישמר ברמתו הטובה ביותר.

  1. נלחם בחמצון יתר

העולם שלנו מלא ברדיקלים חופשיים, או בתרגום חופשי: מזיקים שונים החודרים אל העור ואל גופנו, הנגרמים כתוצאה מזיהום אוויר, תזונה לקויה ואף לחץ נפשי. שורש הליקוריץ' יודע להילחם ברדיקלים החופשיים הללו ומונע חמצון יתר של גופני. בשל יכולת ההיספגות המעולה שלו בגוף, הוא נחשב לאחד מנוגדי החמצון החזקים ביותר שיש בטבע.

  1. סיוע בסימפטומים של טרשת עורקים ונזקי מחלת הסכרת

אלפי מטופלים לא טועים: נטילה קבועה של ליקוריץ' המופק באופן איכותי משורש הצמח מסייעת להקלה בסימפטומים הנוראיים הנגרמים כתוצאה מטרשת עורקים ומחלת הסכרת.

  1. הפחתת הכולסטרול הרע

כן, כן, יש לנו גם כולסטרול טוב בגוף. אך ברגע שהכולסטרול מתחמצן הוא הופך ל"רע" ועלול לגרום להיצרות העורקים. התוצאה עלולה להיות הרסנית ומסוכנת, אך החדשות הטובות הן שהליקוריץ' מפחית ב-55% (!!!) את ההתחמצנות של ה-LDL (אותו כולסטרול רע) ומציל את העורקים – ואתכם.

» מעוניינים לשמוע עוד עדויות על שימוש בליקוריץ+ ←

  1. הורדת שומנים בדם ולחץ דם

מחקרים לא טועים: נטילה קבועה של ליקוריץ' מורידה לחץ דם גבוה, שומנים בדם וגם כולסטרול בשיעור של 10%-15%, כבר אחרי ארבעה חודשי שימוש.

  1. סיוע בדיכאון

בין יתר המרכיבים המצוינים של הליקוריץ', הוא מכיל גם חומצת גלוקוז. כשזו חודרת לגוף, היא מעודדת את ההפרשות של בלוטת יותרת הכליה – ומדוע זה חשוב? כיוון שתפקידה של בלוטת יותרת הכליה, בין השאר, היא לשלוט בהורמון קורטיזול ובהורמוני לחץ. נטילת ליקוריץ', לפיכך, מסייעת למניעת תחושת עייפות, חרדה ואף דיכאון.

  1. סיוע בבעיות עור

אם תיקחו לידיכם את שורש הליקוריץ' ותבקעו אותו לשניים, תגלו שבמעמקיו מסתתר ג'ל. הג'יל הזה מסוגל לסייע בשלל סימפטומים המזוהים עם בעיות עור, החל מעור יבש, דרך פריחות שונות ועד לאקזמה ופסוריאזיס. מחקרים שבחנו את הרכבו של הג'ל הזה מצאו כי הוא מכיל גם חומרים אנטי דלקתיים.

 

 לרכישה>>